BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 9, 2010

Berubahkah dia??

salam sume...lme dh rsenye aku tak update blog..almaklumlah bz ngn keje..(keje la sgt)..hehe...neway rini aku juz nk berkongsi rse ble kite rse diri kite ni dh tak diperlukn or dh tak disayangi cam mula2 dulu kite bercinta..kekadang aku terfikir kenape layanan dan kata2 kekasih kite dh tak same seperti dulu..dan salah satu sebabnye aku rase pasaan manusia ni mudah berubah..yelah mane taknye kalau dulu rajin call n sms tanya kabar..tpi makin lame makin berkurangan...kekdang fikir positif yang kekasih kite tu bz dgn keje n life dia..tpi bila dh selalu cam tu setan pun mula la menghasut yang kekasih kite tu de orang lain..hmmm...mungkin btol dan mungkin tidak...arggghhhh!!!....kusut btol kalau selalu fikir camni..tpi nak wat camne kan kalau cara layanan dia dh berbeza..so tak leh la nak salahkan pompuan berfikir camtu kalau lelaki berperangai camni...tapi untuk meyakinkan diri dan tak nak kusutkan lagi fikiran..fikir la positif...bak kata org dolu2..kalau de jodoh tak kemane..setiap manusia Allah dah tentukan jodoh masing2..so juz wait and see...cume kite sebagai hambaNya kenalah berdoa agar dipertemukan dengan jodoh terbaik..dan kalau sekarang ni kite dh de bf/gf kite sentiasalah berdoa agar hubungan tersebut berpanjangan...meh kite bace doa ni same2..doa yang aku bace setiap ari selepas solat..


"YA Allah seandainya dia diciptakan mnjdi milikku,baik utkku duniaku dan akhiratku..maka satukanlah kami dlm ikatan pernikahan..tetapi Ya Allah....seandainya dia bukan milikku, tidak baik untukku duniaku dan akhiratku, maka pisahkan kami dn hubungkanlh kami sbg persaudaraan islam"


p/s: saya sayang awak..JANGAN pernah BERUBAH=)

2 BERSUARA:

Myfish is CoOL said...

huhu....amin....sbr ja,ade hikmah disebalikn smua yg blaku

Miss Lavender said...

aminnnnn..sbr jer la weh..moga2 ada hikmah di sebalik apa yg berlaku..